понедељак, 9. фебруар 2009.

FENIKS


U neredu hodim
Vreme ne postoji
Put do tebe
Sizifova muka
mornar spava
pored svog kuta

Gospodarstvo nestade
prašina me umi
slapovi iz mene su tekli
Po trnju lutah
tako izderan i bedan
Rekoše
dobar je to deran

Hodio uspravno
bojao se neba
Stvorio tu kaznu
pljunuo na Njega
Krv sam osramotio
slabost me je jela

Dizao sam kamen
pravio kuću
Al me stena terala
hodao po bespuću

Kad mi se ogadilo
video sam viteza
Ispovraćao zmije

Hodim pred tronom
Na leđima tvojim
videh feniksa
Tvoj kosmos u kavezu
za prasak imam broj

Do Šumadije dođoh
dade mi se sunčev sjaj
Hajde
daj mi ruku
plavi skakavac
dere kožu tesnu
Čuvaj plavu put
sa očima zmijskim
videće put

Uzmi u ruke
to prepuno saće
pčele ujedaju
Ti umireš u transu
Lažov nisam
ne dajem seansu
Iscedi med
Izvajajmo
da ne caruje led

Kad se točak okrene
bićeš pored mene
Okrenućemo se
da vidimo nas
Izustiće
to je naše žito
zreo je klas

Нема коментара: